sms az hame model


شیک ترین چت روم ایران

خدایا ! آدم خلق کردی یا تخم مرغ ؟ چرا همه تو زرد از آب در میان ؟

***

نترس حوا ، سیب را با عشق گاز بزن ... آدم ارزش بهشت را ندارد ... شاید دوباره از اینجا هم بیرون نمان کنن

***

خدایا دلم گرفته میایی با هم قدم بزنیم باران از تو سیگار از من

***

غم تنهایی به کنار،آنچه عقاب را پیر میکند پرواز زاغهای ولگرد است

***

با خودت میگی که این با بقیه فرق داره .....نه اشتباه نکن.....این فقط بازیگر بهتریه

***

اگر او برای تو ساخته شده ، . . . ... .. من برای تو ویران شدم لعنتی

***

چشمــانــت کـارناوال آتــش بــازيســت! يــک روز در هــر سال بــراي تمــاشــايــش مــي روم و بــاقــي روزهــايــم را، وقــف خــامــوش کــردن آتشــي مــي کنــم کــه زيــر پــوستــم شعلــه مــي کشــد

***

بهشت همین جاست زمانی که لبانت زیر لبانم مزه ی گناه می گیرد

***

دستانت، حلقه میزنند به دور کمرم...! این تنها (پــرانتـز) دوست داشتنی ِ زندگی ِ من است

***

... این روزا همه میگن: "هوا چقدر دو نفره ست" اما مشکل اینجاست که رابطه ها سه نفره ست

***

سيگار حرمت داره بايد وقتي بکشي که درد داري، نه اينکه بکشي تا بوي شير دهنت بره

***

لــذتي که در گــرفتن ســرما خــوردگــي از معــشوق هســت ، در هيــچ مــدل ســرما خــوردگي

نيــست

***

عاشق هم شدي مثل زليخـــا سمج باش آنقدر رسوا بازي دربياور تا خدا خودش پا درمياني کند

***

وقتی کسی اندازت نیست دست بـه اندازه ی خودت نزن

***

به “سگ” استخون بدی .. دورت میگرده واست دم تکون میده ! من به تو “دل ” داده بودم … لعنتـــی

***

رابطه ای که توش التماس باشه … ساعت ۹ بزارین دم در خونه تا شهرداری ببره

***

دخترک .هرزگي مشروبی که می خورد نيست هرزگي آرايشِ غليظش نيست هرزگی مویِ بلندش نیست هرزگی سر کردنِ شالِ قرمزش نیست هرزه آنيست که مي بيند از غمِ او مشروب می خورد و مي بيند غمهايش را زيرِ آرايشش پنهان مي کند امــــــــــــــا اما او هنوز هم هوس را به دخترک ترجيح مي دهد

***

افتخار میکنی هرزه ای؟ افتخار میکنی هر روز با احساس یه دختر بازی میکنی و میری پزشو به دوستات میدی که با اینم اره!! که همه اویزونتن؟ افتخار میکنی از ۱۰تا کلمت ۱۰۰۰تاش فحشه و احترام گذاشتن به هیچ کس رو بلد نیستی؟ افتخار میکنی که هر شب مستی و نوعی از پارتی نبوده که حضور نداشته باشی؟ افتخار میکنی که بگی اهل تعهد نیستی و دختر واسه بازی دادنه؟ هـــــــــــه این کارارو میکنی که فردا که ازدواج کردی مثلا دلت نخواد...فکر کن دلی که مریض شد دلش نخواد....فکر کن یه در صد احساس میکنی که خیلی شاخی که تو یه لحظه با هزار نفری؟نه عزیز من!! اینا افتخار نیس....عقدس....کمبوده به سلامتی همه پسرهای باغیرت که با دل هیچ کسی بازی نمیکنن

***

بعد از سالها دختر کبریت فروش را دیدم بزرگ وزیبا شده بود به او گفتم کبریت هایت کو میخواهم این سرزمین را به آتش بکشم؟//خنده ی تلخی زدوگفت :کبریت هایم را نخریدند،سالهاست که خودم را می فروشم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:,ساعت 16:40 توسط سعید| |


Power By: LoxBlog.Com